For The King - Lost Civilization Adventure Pack
Udforsk de mystiske junglevandfald, og afslør en ældgammel civilisations hemmeligheder i denne spændende eventyrpakke. Indeholder det nye junglerige, arenakampe, tryllestave og dobbeltvåben, to nye spilbare figurer samt massevis af unikke fjender og bytte.