Football Game
Tommy er fodbold helt på den lokale high school i den lille by East Bend i USA. Det er spilaften hos Purchase County Turbines og hans elskede venter på tribunen. Men der er noget der ikke passer... Inspireret af klassiske klik og peg eventyr fra 80erne og 90erne, nu kan du opleve en aften du sent vil glemme i denne skæve Lynchian-thriller. Naviger og udforsk miljøet ved at interagere med genstande og inspicere dem for at løse gåder for at hjælpe Tommy med at finde sin kæreste. Egenskaber: * Traditionelt peg og klik æstetisk eventyrspil med gåder og dialog interaktion. * Mød en rollebesætning af figurer, herunder venner, fjender, lærere og en bekymret mor. * Et prisvindende originalt soundtrack af den britiske duo JUPITER-C.