FMV Gore
HEART OF THE FOREST På en skæbnesvanger vandretur gennem Schwarzwald falder en sammensat gruppe studerende under indflydelse af en hævngerrig ånd, fanget dybt inde i skoven. Nu må de kæmpe for at overleve, mens de forsøger at undslippe dens korrumperende greb. DEAD RESET Fanget i en frygtindgydende dødsløkke bliver kirurgen Cole Mason kidnappet og bragt til en undervandsfacilitet, tvunget til at operere en patient for at udvinde en parasitisk rædsel i udvikling. Dead Reset er en blodvåd interaktiv gyser, hvor hvert dødsfald bringer dig tættere på sandheden. BLOODSHORE Bloodshore er en interaktiv actionfilm om en tv-transmitteret battle royale mellem højt profilerede streamere, entertainere og dødsdømte fanger. Du styrer Nicks skæbne, han er en afdanket skuespiller, der kæmper for en kontantpræmie, der kan ændre hans liv. THE BUNKER The Bunker er en komplet live-action oplevelse, filmet i lokaliteten i et udrangeret regerings nuklear bunker, med et plot udformet af forfattere bag The Witcher, SOMA og Broken Sword. Medvirkende en utrolig rollebesætning, herunder Adam Brown (Hobbitten), Sarah Greene (Penny Dreadful) og Grahame Fox (Game of Thrones). THE COMPLEX Efter London har været udsat for et kæmpe angreb med biologiske våben befinder to forskere sig lukket inde i et laboratorium, og tiden samt ilten er ved at løbe ud.