Flappy Jet
Styr din rumjet i et arkadeeventyr inspireret af klassiske refleksspil, hvor du skal undvige rør, krydse rummet og forsøge at opnå den højeste score. Med enkle kontroller og hurtige kampe kombinerer Flappy Jet action, udfordring og sjov for dem, der nyder både afslappede og konkurrenceprægede spil. UNDGIV RØR OG DOMINER RUMMET! Hold jetflyet i luften, naviger forhindringer, og find det rigtige øjeblik for hvert træk, efterhånden som sværhedsgraden stiger. SLÅ DIN REKORD OG GÅ LÆNGERE OG LÆNGERE! Saml genstande, kryds rumscenarier, og udfordr dine egne grænser i en konstant søgen efter den højeste score. ET HURTIGT, SIMPELT OG VANEDANNENDE ARKADE-LØB! Spil hurtige kampe, test dine reflekser, og prøv at slå dine bedste scorer i en udfordring, der er let at lære, men svær at mestre.