Fishing Planet - Ultimate Japan Bundle
Tag på et uforglemmeligt 97-dages eventyr på Kaiji No Ri med Premium Account og Advanced License! De får alt udstyret fra alle tre legendariske Japan Ocean Packs – samlet i én enorm Bundle. Det inkluderer 2 oceanyachter, perfekte til Fishing Together med venner, 6 komplette stang- og hjulsæt, der dækker alle fiskemetoder, en komplet lystfiskerdragt, grejvogne, stangetuier, Navigation Buoys, ekstra Inventory Slots samt et stort udvalg af premium-endegrej til havfiskeri. Oplev den ægte essens af big game-fiskeri i Japans dybe farvande!