Fishing Planet - Halloween Bundle
Det er endelig Halloween med noget fænomenal underholdning og fantastiske fiskeeventyr på vej til dig! Spørgsmålet er: er du forberedt på disse enorme fiskeudfordringer? Ja, der er absolut ingen grund til bekymring! Med Halloween Bundle vil du være bevæbnet med de sejeste og mest frygtindgydende våben, klar til en vild nats jagt for at opnå formidable nye præstationer med komplet selvtillid! Med Halloween Bundle får du et helt sæt grej med alle de vovede ingredienser til en imponerende Halloween-oplevelse fyldt med sjov og uhyggelig spænding!