Finding the Soul Orb
Brug din armbrøst som et forsvarsvåben eller et værktøj og løs gåderne i et mørkt fantasirige! De øverste troldmænd skabte en Soul Orb, og i årevis har den tjent riget godt. Nu kalder den på Alexander i hans drømme, og han er fast besluttet på at afdække dens placering. Finding the Soul Orb er et middelalderligt fantasy-spil, hvor du skal bruge en armbrøst som et våben mod nattens skabninger eller som et værktøj til at løse gåder omkring dig på tværs af 12 fordybende kapitler. Præsenteret i førstepersonsperspektiv er dette et historiedrevet eventyr, der udvisker grænsen mellem en dyb realisme og de surrealistiske drømmelandskaber. Det er en rejse, der i det ene øjeblik tester spillerens sind og vilje og i det næste inviterer til udforskning og opdagelse, altid balancerende mellem lys og mørke. Mon du overlever helt til enden?