Figment 2: Creed Valley
Figment 2: Creed Valley er et action-eventyrspil, som foregår i det menneskelige sind. Mareridt spreder kaos og har overtaget de engang fredfyldte lande. Spil som Dusty, Sindets Mod, og begiv dig igennem gåder, musikalske boss-kampe og unikke områder. Se din frygt i øjnene. Mareridt har ødelagt det Moralske Kompas og gjort Sindet ude af stand til at fungere ordentligt. Dusty og hans altid optimistiske hjælper, Piper, må rejse til Creed Valley, hvor Sindets idealer bliver skabt, for at genoprette freden. En rejse fyldt med musikalske opgør og tankevridende gåder venter.