FFXV Russian Voice Pack
Pakken indeholder lyd med stemmer på russisk til FINAL FANTASY XV. Sådan bruger du stemmepakken på russisk til FINAL FANTASY XV: 1) Vælg "OPTIONS" i spillet. 2) Vælg "Language" i menuen Options. 3) Indstil sproget til "Russian." Du kan også aktivere pakken via pausemenuen, men du skal tilbage til spillet, før ændringer træder i kraft. *Man skal have købt FINAL FANTASY XV for at kunne bruge dette indhold. Det er muligvis nødvendigt at opdatere til den seneste version af spillet.