FFXV Holiday-pakken +
Pakken indeholder et udvalg af nyttigt tilbehør samt en billet til et karneval i spillet, der afholdes i januar 2017. ・Ring of Resistance ・Tech Turbocharger ・Armiger Accelerator ・Blitzer's Fanfare ・Tactician's Fanfare ・Key of Prosperity ・Stamina Badge ・Festive Ensemble* ・Photo Frames (Holiday Pack Exclusive)* ・Carnival Passport Bemærk: Elementer med stjerne (*) vil være til rådighed med januaropdateringen. Karnevalpasset er funktionelt identisk med den gratis version. Spillere, som køber Holiday-pakken +, kan også downloade den gratis Holiday-pakke. Opdatering: Fra 02.00 om morgenen 19. februar 2017 var der ikke længere adgang til karnevalet.