Festlig Minecraft-skin-pakke
Her er en eventyrlig minipakke med 24 temaer, som du kan tilpasse din Minecraft-figur med og komme i den rette stemning. Kun tilgængeligt for Minecraft: Xbox One Edition (2014). Ikke kompatibelt med Minecraft (2017).