Fast Paced Action Bundle
Eclipse Games er stolt over at kunne præsentere Fast Paced Action Bundle, som indeholder to fantastiske indiespil, der vil give dig nervepirrende spænding i timevis. Disse spil finder du i samlingen: Super Toy Cars – deltag i super sjov arkaderæs midt på stuebordet med miniaturebiler og baner, der er skabt af hverdagsting. Tachyon Project – actionfyldt dual-stick-skydespil, hvor du indtager rollen som en selvbevidst AI, der begiver sig ud på en rejse for at afsløre en sammensværgelse og redde sine skabere.