Farming Simulator 22
Indtag rollen som moderne landmand! Med både landbrug, husdyrbrug til skovbrug får du mulighed for at prøve kræfter med en bred vifte af landbrugsaktiviteter på tværs af de fire årstider. Byg din egen gård, udvid din landbrugsdrift med produktionskæder, og skab et vaskeægte imperium! Du kan endda styre din gård sammen med venner og spille multiplayer på tværs af platforme. Uanset om du gerne vil opbygge en frodig vingård eller en olivenplantage i det sydlige Frankrig tæt på Middelhavet, et stort landbrug, der dyrker hvede, majs, kartofler og bomuld, i den amerikanske Midtvest eller en gård fyldt med dyr i de bakkede Alper, får du: Mere end 400 maskiner og redskaber fra over 100 ægte producenter af udstyr, herunder Case IH, CLAAS, Fendt, John Deere, Massey Ferguson, New Holland, Valtra og mange flere. Farming Simulator 22 byder på en række nye gameplayfunktioner og giver dig endnu mere indhold og endnu større frihed end nogensinde før. Glæd dig bl.a. til nye jordbearbejdningsfunktioner som tildækning med dækningsmateriale og stemopsamling, en forbedret byggetilstand med nyheder som drivhuse og bikuber samt et nyt figurværktøj, så du kan skabe din helt egen landmand. En bred vifte af gratis modifikationer udarbejdet af spillerfællesskabet og testet af udviklerne fra GIANTS Software forlænger spillets levetid med utallige timer. Vis, at du har det, der skal til for at få succes som landmand – kom i gang nu, og lad underholdningen spire!