Farming Simulator 22: Premium Expansion
Helt frisk: Nye grøntsager, kort, brands og maskiner Ernær din Farming Simulator 22-oplevelse med Premium Expansion, og dyrk friske grøntsager på et helt nyt kort! Betjen specialiserede maskiner for at så, høste og transportere – og gør brug af nye brands, produktionskæder, samlergenstande og mere. Nyt kort: Velkommen til Zielonka! Vores nye landbrugsmiljø, som er inspireret af centraleuropæiske regioner, minder om de diverse landskaber fra lande i Centraleuropa. De frodige marker mellem damme og floder er lagt på frugtbar jord, og de er perfekte til at sætte rødder for både afgrøder og virksomheder. Nye afgrøder: Tilbage til rodplanterne Der er tilføjet tre afgrøder til listen: gulerødder, pastinakker og rødbeder. Disse nærende rodfrugter vokser i rækker og har brug for særligt udstyr – såsom den selvkørende topløftende høstmaskine ZKIV fra Dewulf. Nye produktionskæder giver dig mulighed for at producere nærende suppe og dåsemad for at forarbejde grøntsagerne. Andet nyt blandt produktionen er: kartoffelchips! Nye køretøjer og værktøjer: 35+ maskiner Premium Expansion er autentisk digitaliseret med flere detaljer end nogensinde før, og den indeholder mere end 35 køretøjer og værktøjer. Producenterne Dewulf, Gorenc, Agrio og WIFO får deres debut i serien, og BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ og andre udvider også garagen. Klargør såbedet til kultivering af grøntsager, og skab kamme til store volumener med GRIMME GF 400 og GF 800, plant afgrøderne med Kverneland Miniair Nova-serien, og høst dem med de selvkørende og trukne høstmaskiner fra Dewulf, før du bruger WIFO-udstyr til transporten. Betjen disse og mange andre værktøjer fra velkendte brands!