Farming Simulator 19 - Alpine Farming Expansion
Få en endnu mere onfattende oplevelse af Farming Simulator 19, og indtag alpetoppen med den officielle Alpine Farming Expansion! I et helt nyt alpelandskab kan du køre en række autentiske køretøjer og landbrugsmaskiner fra mærker som Aebi, Lindner, Pöttinger, Rigitrac, SIP og flere andre. Udvid din horisont med nye, lukrative landbrugsaktiviteter på bjergtoppene og i de frodige dale.