Farming Simulator 17 - Windows 10
Træd ind i rollen som en moderne landmand i Farming Simulator 17! Fordyb dig i en enorm open-world spækket med nyt indhold. Udforsk mulighederne for landbrug på flere hundrede tønder land, inklusive et nyt og detaljeret nordamerikansk miljø. Betjen mere end 250 landbrugsmaskiner og udstyr fra over 75 producenter, inklusive nye mærker som Challenger, Fendt, Valtra eller Massey Ferguson. Høst mange forskellige typer af afgrøder, inklusive solsikker og sojabønner. Tag dig af din besætning – køer, får, høns og nu også grise – tag del i skovdrift, og sælg dine produkter, så du kan udvide dit landbrug! Transporter dine varer med lastbiler og anhængere, eller last og kør med tog for at nå dit mål. Dyrk og styrk din bondegård online, og download udvidelser lavet af andre spillere for en landbrugsoplevelse med uendelige muligheder!