Farming Classics
Denne gratis udvidelse af Farming Simulator tilbyder et valg af ægte køretøjer og udstyr, der lader dig mindes de tidlige år inden for moderne landbrug! Når du har downloadet det ekstra indhold, vil det være tilgængeligt i butikken i spillet. Sørg for at have penge nok til at købe dette indhold.