FARCRY 6 Gold Edition
Køb FARCRY 6 Gold Edition, som indeholder: - Grundspillet - 3 DLC-episoder - FARCRY 3 Blood Dragon - Blood Dragon Cosmetic Set Vælt Castillos regime i dette førstepersonskydespil, der udspiller sig i ønationen Yara. IMPROVISERET OG EKSPLOSIV GUERILLA-KAMPE I FØRSTEPERSON Byg improviserede våben som missilrygsække og motorcykel-miniskydere, og kamp sammen med unikke dyrevenner, som kan distrahere, spejde og bryde gennem fjendens styrker. Med en “Resolver”-tankegang er alt tilladt, hvis det svækker Castillos magt. EROBR DEN ÅBNE VERDEN YARA PÅ DIN EGEN MÅDE Indtag baser, ryd ruter, og lås op for nye værktøjer til at kæmpe dig gennem jungler, strande, landbrugsområder og en befæstet hovedstad. Udforsk den største verden i FARCRY indtil videre på din helt egen måde: rid heste, flyv i helikoptere, kør i faldefærdige vogne og meget mere. FØR AN I OPRØRET Mød oprørsgrupper, bønder, smuglere og udskud, som driver revolutionen. Kast dig ud i missioner, lås op for opgraderinger, fremstil udstyr, og styrk dit netværk, når hvert samfund, du hjælper, skubber Castillos regime tættere på kanten. SPIL HELE KAMPAGNEN I CO-OP Spil hele kampagnen med en ven i co-op for 2 spillere, så du har dobbelt så meget ildkraft og dobbelt så meget kaos. Planlæg angreb, kombinér kraftfulde Supremo-rygsækvåben, og vælt Castillo sammen.