FAR CRY 4 Overrun
Overrun-DLC'et indeholder: Fire nye baner til spiller mod spiller – Nye steder og baner når du skal bekæmpe andre spillere. Ny spiltype til spiller mod spiller – I Overrun skal du indtage tre forskellige punkter på hver bane. Da kun ét punkt er aktivt ad gangen, må begge hold kæmpe om kontrollen, så modstanderne ikke får overtaget. For at sikre sejren må du og dit hold bruge alle tænkelige ressourcer og udvikle nye strategier … Nyt køretøj – Buggyen er nu tilgængelig, når du spiller mod andre spillere.