Famitsu Decal
Indeholder følgende: - Famitsu Decal Klistermærker er kosmetiske genstande, der ændrer et Exosuits udsende, og har ingen andre virkninger. Indholdet kan være tilgængeligt senere. Ekstra indhold kan bruges ved at gå fra titelskærmen til spillets hjemmeskærm. Bemærk: Dette DLC kan kun spilles på den Microsoft-konto, der købte det. Selvom du er administrator for en familiegruppe, får dine familiemedlemmers konto det ikke.