Fallout: New Vegas Ultimate Edition
Velkommen tilbage til New Vegas Med introduktionen af Ultimate Edition giver Bethesda Softworks dig chancen for det helt store sus via den komplette pakke med sjov og spas i New Vegas. Nu kan du for første gang i én pakke få alt indhold til Fallout: New Vegas, herunder alt det roste udvidelsesindhold: Dead Money, Honest Hearts, Old World Blues og Lonesome Road. Det hele bliver endnu bedre af, at du kan bevæbne dig med de nyeste unikke våben, ammunitionstyper og opskrifter fra de seneste udvidelsespakker: Courier’s Stash og Gun Runners Arsenal. Hvad enten du har udforsket Mojave-ørkenen mange gange eller du spiller for første gang, så vil du opleve, at du altid kan møde flere fjender og venner. At der er konsekvenser af dine handlinger og mulighed for at leve som berømt eller berygtet i ødemarken. Dine valg vil påvirke chancen for overlevelse mere end nogensinde før. – Forbi ødemarken: Verdenen i New Vegas er større end nogensinde før. Hvert nyt område byder på nye opgaver, der kan føre i forskellige retninger, bemærkelsesværdige personligheder og flere muligheder for at tage rollen som engel eller djævel for indbyggerne i New Vegas. – Skinnende nyt legetøj: Hver udvidelsespakke øger det allerede enorme arsenal, du har til din rådighed. Uanset om du foretrækker at være helt tæt på fjenden eller holde dig på distancen, når du trykker på aftrækkeren, vil våben som Two-Step Goodbye (unikke ballistiske næver) og Sleepytime (en praktisk 10-mm maskinpistol) give krigeren i dig chancen for at spille med ammunitionsmusklerne. – Plads til forbedring: Hver af de fire hovedudvidelsespakker øger den maksimale niveaugrænse med fem niveauer, så øverste grænse bliver niveau 50. – Dead Money: Du lokkes i en fælde, der skulle forestille at være Sierra Madre Casino, og skal nu sætte alt på et bræt sammen med tre andre fortabte sjæle, hvis du vil overleve. – Honest Hearts: En ekspedition til Zion National Park i Utah går helt galt, og du hvirvles ind i en krig mellem stammer og en konflikt mellem en missionær fra New Canaan og den mystiske Burning Man. – Old World Blues: Du lader dig hverve af Think Tank til at blive transporteret til forskningskrateret Big MT, så du kan frelse dem fra deres eget videnskabelige eksperiment, som de fuldstændigt har mistet kontrollen over. – Lonesome Road: Ulysses, den oprindelige Courier Six, kontakter dig og lover at fortælle, hvorfor han afviste at levere platinchippen i starten af Fallout: New Vegas, men kun hvis du rejser til de forræderiske kløfter i området The Divide en sidste gang.