Fallout 76: The Pitt Recruitment Bundle
Deltag i den nye fraktion af Responders, mens de hjælper medlemmerne af The Union, der sidder fanget i The Pitt, og oplås digitale kosmetiske og C.A.M.P.-genstande med tema i spillet. The Pitt Recruitment-pakke indeholder følgende bonusser: - Pittsburgh Neighborhood C.A.M.P. Kit – Se ud som vennerne fra dine ekspeditioner med Pittsburgh Neighborhood C.A.M.P. Kit. - Fanatic Paint (10 mm SMG) – Du har ikke lyst til at blive overfaldet i The Pitt uden Fanatic Paint til din 10 mm SMG. - Trog Plushie – Selv Trogs trænger til et kram! Tag denne Trog Plushie med hjem, så du kan kramme den i din C.A.M.P. - Fanatic Power Armor Paint – Føl dig helt hjemme i fabrikken med denne Fanatic Power Armor Paint! Dette er et unikt skin, der helt ændrer udseendet af din Power Armor, og det kan anvendes på alle Power Armors. - Fusion Core Recharger – Forlæng levetiden af dine brugte Fusion Cores med denne Fusion Core Recharger! Denne genstand kan ikke bygges i et Shelter.