Fallout 4: 500 Creation Credits
Få 500 Creation Credits til at bruge i Fallout 4. Udforsk udvalget i spillet efter kategorier, og brug dine Credits til at købe indhold. Creations kan bruges i grundspillet samt officielle udvidelser.