Fable II – Knothole Island (Gratis)
Download dette gratis materiale og få en endnu større oplevelse med Fable II.Mød ubådsmanden Gordon i havnen ved Bowerstones marked og få nye, spændende gaver fra Knothole Island.Du kan også gå til Lionhead.com for at se, hvor højt oppe du ligger på de over 50 nye scoringstavler.Hvis du vil spille kooperativt med en spiller, der allerede har downloadet Fable II Knothole Island-materialet, skal du downloade Fable II Knothole Island (Gratis)-pakken.Hvis I vil spille nye missioner og nyde den fulde kooperative oplevelse i Knothole Island, skal begge spillere downloade Knothole Island (Premium)-pakken.