Extinction: Skybound Sentinel
Spurt, klatr og svæv på tværs af byen Dolorum for at nå dine modstandere, kæd kombo’er sammen for at nå dine rivaler på den mest effektive måde. Denne tilføjelse er også inkluderet som en del af sæsonpasset "Days of Dolorum". Køb af dette ekstra indhold kræver Extinction-spillet.