Extinction: Ravenii Rampage
Som den eneste kriger, der er udstyret med evnerne til at redde menneskeheden, skal du bruge alt i dit arsenal for at besejre ogre-angrebet. Denne tilføjelse er også inkluderet som en del af sæsonpasset "Days of Dolorum". Køb af dette ekstra indhold kræver Extinction-spillet.