Extinction: Jackal Invasion
Klar sjakaler, når de jordelskende undersåtter af de formidable Ravenii angriber fra alle vinkler. Denne tilføjelse er også inkluderet som en del af sæsonpasset "Days of Dolorum". Køb af dette ekstra indhold kræver Extinction-spillet.