Expeditions: A MudRunner Game - Cotco Canyon
Udvid din samling af køretøjer med Cotco Canyon! Fordelene ved en stor brændstoftank kombineret med en kraftig motor gør Cotco Canyon til din bedste partner i ødemarken, så du kan vove dig endnu længere ud i uvejsomt terræn. Denne bil i patruljeklassen er inkluderet i Year 1-kortet, Year 1-udgaven og Supreme-udgaven til Expeditions: A MudRunner game, og er tilgængelig med det samme, når du køber den.