Exo-Calibre
Søde piloter kæmper for fred i et vertikalt scrollende bullet hell-spil. Ex-Calibre Knights er elitepiloter, der beskytter verden! Exo-Tech beskytter menneskeheden med avancerede våben. AI-droner angriber, og du leder Ex-Calibre Knights for at genoprette freden med alle nødvendige midler! Flyv og kæmp som en af 3 kvindelige piloter med unikke skudtyper og nærkampsvåben. Nedlæg kæmpebosser, jag highscores og optjen bonusser for at bevare et godt helbred og ikke miste liv undervejs. Kæmp om topplaceringer i 4 unikke spiltilstande!