Everyday Essentials DLC
Bring hverdagens komfort til dine hylder med Everyday Essentials DLC! Fra blide babypleje-musthaves som lotion, shampoo, bleer og sutter til spisekammerfavoritter som konserverede grøntsager og frugter, plus praktiske køkkenartikler som folie, svampe og skæreværktøjer – denne pakke lader dig fylde din butik med de simple ting, der gør livet bare lidt lettere. Og selvfølgelig venter mange flere essentielle husholdningsartikler på dine hylder.