Eventide Collection
Drag ud på en rejse gennem de slaviske folkeeventyr! Find en sjælden plante, så du kan redde de gode indbyggere i Heritage Park fra den onde Borutas planer. Frels din niece fra Tvardovsky, den legendariske troldmand. Rejs til glemte, flyvende øer oppe blandt skyerne, hvor du skal forhindre en katastrofisk oversvømmelse skabt af konflikten mellem mennesker og de oldgamle Clouders.