Escape Team
Escape teamet er blevet spærret inde i et militærfængsel for en forbrydelse selvom de er uskyldige og skal finde ud af hvordan de slipper ud. Måske er der noget bag rygtet om at den vildeste tank nogensinde findes der et sted?