Escape from Terror City
Forsvar dig mod de mekaniserede angribere, mens du kæmper en gal kamp for at ødelægge deres base så du kan sende et nødsignal! Escape from Terror City er et skydespil i tredjeperson inspireret af run-and-gun-klassikerne, men som flytter perspektivet bag helten, alt sammen skabt i low-poly-retrografik! Skyd de fjendtlige soldater, mechs og kampvogne i arkade-actionstil blandet med elementer af kuglehelvede i 3D! Flyt dit sigtekors rundt på skærmen som et skydespil, mens du undviger projektiler og chokbølger! Kan du overleve og hjælpe med at redde byen?