ESCAPE - BACKROOMS HORROR
Tør du træde ind i Backrooms? Et labyrintisk mareridt, hvor virkeligheden bøjer sig, og forstanden smuldrer. Velkommen til ESCAPE - BACKROOMS HORROR, en kvælende nedstigning i en endeløs labyrint af fugtigt tæppe og flimrende lysstofrør. Ikke to hjørner er ens, og jo længere du bevæger dig ind, desto mere forvrides Backrooms' foruroligende virkelighed omkring dig. Funktioner: - Endeløs rædsel: Udforsk en enorm, konstant skiftende labyrint af uhyggelige rum. Mød det ukendte rundt om hvert hjørne. - Uhyggelige møder: Gem dig for eller konfronter groteske væsner, der lurer i skyggerne. Deres ankomst betyder undergang. - Kvælende rædsel: Dunkel belysning og isnende lyde forstærker den ubarmhjertige rædsel. Overlev stilheden. - Test din vilje: Naviger gennem farlige gange. Forstand og reflekser er dine eneste våben. Kan du møde din dybeste frygt og finde vejen ud af dette endeløse mareridt?