EPISODE SHADOW
Køb EPISODE SHADOW, så du kan opleve den ufortalte historie om den nye skurk, Infinite, og genopleve tre opdaterede baner, du kan spille som Shadow. Spil som Shadow i mere end 10 baner baseret på Modern Sonic! Oplev den fulde historie bag skurkens rejse mod magten, mens du oplever fornyet glæde ved at genspille Modern Sonic-baner. Fremtiden for Sonic the Hedgehogs verden ligger i dine hænder – slut dig til opstanden.