Enter the Dominatrix
Hvis du allerede har et Season Pass må du IKKE købe denne pakke her, da du i så fald kommer til at betale to gange. Enter the Dominatrix introducerer det vilde skæg og ballade fra den oprindelige ide til den annullerede udvidelse til SR3. Steelport er blevet overtaget af Dominatrixen, og kun The Saints kan forhindre hende i at fange alle i et virtuelt fængsel! Inkluderer kommentarer fra udviklerne, og nogle af vores fans yndlingsfigurer vender tilbage.