Enlisted
I Enlisted har du ikke bare kommandoen over en enkelt soldat, men en hel enhed! Dette enhedsbaserede MMO-skydespil genskaber de vigtige slag fra den blodigste krig i det 20. århundrede med tusindvis af soldater, tanks og luftfartøjer, der deltager i hvert slag. Før dine enheder til sejr! Hver spiller har kommandoen over sin egen enhed af AI-styrede soldater i kamp. Hvis du mister en soldat, kan du straks skifte til en anden i din enhed og fortsætte kampen. Derfor virker kampene i Enlisted virkelig omfattende og intense, ligesom de rigtige kamppladser i 2. Verdenskrig! Ikoniske fronter Slagene fører dig rundt i hele verden! Kæmp på forskellige øer i Stillehavet, i Normandiets landsbyer, på gaderne i Berlin, på de sneklædte marker uden for Moskva, i hjertet af Stalingrad eller endda i Tunesiens sand! I spillet er der fire lande, der deltager i krigen: USA, Sovjetunionen, Tyskland og Japan. Vælg kun ét af dem eller dem alle, og opbyg din egen hær, som du vil have den, fra de mange forskellige enheder med forskellige specialiseringer. På baggrund af dine valg ender du på forskellige kamppladser, som hver har sine egne våben, køretøjer og matchende uniformer. Kombinerede enheder Du har ikke bare infanteri, men også 400 eksempler på det mest berømte og forskelligartede militærudstyr til din rådighed: Du kan bruge både tanks, pansrede biler, motorcykler og luftfartøjer, både jager- og bombefly, i din hær. Tankbesætninger og piloter er også fuldt trænede soldater. Blev dit køretøj beskadiget? Lad det stå, og fortsæt til fods, når du fortsætter kampen som en infanterienhed! Krigsredskaber 18 forskellige soldaterklasser, hver især med sine unikke fordele og specialiserede våben, herunder ikke bare klassiske mindre våben, men også tunge våben: antitankkanoner, tunge maskingeværer, antiluftskyts, raketstyr, flammekastere, geværgranatkastere og mange flere, så du kan tilpasse dig enhver situation og klare alle udfordringer. Disse unikke mekanikker lader dig angribe fjenden i flanken, nedkaste dine faldskærmstropper bag fjendens linjer, bygge fæstninger og kanonstillinger og anvende mange forskellige taktikker til at opnå missionens mål.