Energy Cycle Edge
'Energy Cycle Edge' er fortsættelsen til spillet 'Energy Cycle'. Hovedidéen er den samme: Når du aktiverer hver celle i spillet, ændres farven på cellen og enhver tilstødende celle i en lige linje. Hver celle skifter mellem tre forskellige farver, og din opgave er at få dem alle til at få samme farve. I 'Energy Cycle Edge' er de fleste dele af spillene tre-dimensionelle, så du skal holde godt øje med ændringerne indenfor flere forbundne lag, hvilket føjer en ny dimension til det velkendte spil.