Endless Space 2: Untold Tales
Hvis du spiller de 21 missioner for mindre fraktioner, får du en dybere forståelse af dit folk og kan hjælpe dem med at klare dagligdagens problemer og løse mærkelige mysterier. Nu kan du få fingrene i fire nye mindre fraktioner. Du kan blandt andet få et gensyn med "sowers" fra Endless Space og de nye "sephaloros", som er håndplukket af brugerne på GAMES2GETHER. Academy har nu fire individer, du kan rekruttere som helte, og de kommer alle fra de nye mindre fraktioner.