Endless Space 2: the Vaulters.
Denne udvidelse omfatter en af de mest populære fraktioner i Endless-universet: Vaulters. Efter begivenhederne i Endless Legend har dette stædige og ukuelige folk forladt deres døende planet Auriga og leder nu efter et nyt hjem, hvor de kan bygge en fremtid.