Endless Space 2: Supremacy
Hissho er en krigerisk og ekspansionistisk fraktion, og deres karakteristiske spilelement er "Keii". Denne nye resurse, der kun kan genopfyldes via kamp, anvendes, når særlige evner skal tages i brug. "Keii" er også drivkraften bag imperiets lydighed, som prioriteres frem for lykke. Hissho er stærkt overlegne i offensiven og vil kun svigte dig, hvis du ikke kan opretholde krigsøkonomien og lader din ære sygne hen. Det er en fraktion, som er velbevandret i kampkunst, og heltene er fokuserede på krigsførelse og kampe i rummet. De egner sig bedst til positionen som admiral, da de giver store bonusser til skade og flådevedligeholdelse, men i nødstilfælde kan de bruges som guvernør på hæderlig vis ... så længe målet er at omdanne systemet til en fabrik, der spytter tropper og rumskibe ud.