Endless Space 2: Harmonic Memories
Det, der adskiller "reflects" fra deres slægtninge og art, kan bedst beskrives som "fatalisme". Mens nogle af Harmonys andre elementer kan finde på at rase og kæmpe mod støv for at svække – eller helt undgå – dets indflydelse på sanserne, accepterede "Reflects" ganske enkelt støv som en del af virkeligheden og kom videre. Ønsket om at forstå støv førte til Academy, hvor nysgerrige forskere og filosoffer var lige så ivrige efter at studere mineralprøven, som de var efter at studere deres lærdom og skikke ...