Endless Fables: Shadow Within
Under hele deres barndom forsøgte Pamela og Hans søster, Agatha, at overbevise de voksne om, hvad der var sket med Hans, men desværre blev den skræmmende sandhed taget for barnlig fantasi og fjollede mareridt. Med tiden begyndte begge venner at tvivle på deres egen hukommelse og accepterede tanken om, at Hans var død. Det vil sige, indtil Pamela modtager et brev fra Agatha. Hun overbeviser Pamela om, at Hans formåede at kontakte hende for nylig. Uden tøven vender Frk. Cavendish tilbage til byen Mittenwald for endelig at lukke det mest smertefulde kapitel i sit liv. Og således, i en stille by, hvor der ikke er sket noget dårligt i årevis, vil hun støde på et mysterium, hvor drømme blander sig med virkeligheden. Hvert trin, hun tager, overvåges af en skygge bag spejlet. Vil hun komme til mareridtområdet, hvor Hans stadig kæmper for sit liv? Vil hun være i stand til at stoppe den mystiske figur, der er skjult i skyggen? Og vil hun risikere alt i kampen for sine venners sikkerhed?