En værdikupon til figurtilpasning (gratis)
Værdikuponer til figurtilpasning giver dig mulighed for at ændre udseende på en jægerfigur én gang per kupon. Brug kuponen på skærmen, hvor du vælger dine gemte data for at redigere udseendet på en aktiv jæger. Bemærk venligst, at jægerens navn ikke kan ændres. Denne add-on indeholder: - Værdikupon til figurtilpasning (1, gratis) Bemærk: - Denne add-on kan kun fås én gang. - Kuponen opbruges, når den tilpassede figur gemmes. - Du kan tilpasse hår, øjenbrynsfarve, ansigtsbehåring, makeup og påklædning fra Item Box uden at bruge en værdikupon.