Elite Units (Windows)
»Elitetropper«-pakken indeholder nogle af de mest historiske styrker fra den italienske front. Mange af dem har iøjnefaldende specialrygsække! Det gælder både Bersaglieri-cykeltropperne og de frygtindgydende Østrig-Ungarske »Bosniaks« og meget mere. Pakken indeholder også fem overskæg og tre ansigtsgenstande. »Elitetropper«-pakken indeholder 34 genstande: - 6 Italienske uniformer - 4 Italienske hovedbeklædningsgenstande - 6 Østrig-Ungarske uniformer - 8 Østrig-Ungarske hovedbeklædningsgenstande - 3 Ansigtsgenstande - 5 Overskæg - 2 Ansigter (ét pr. fraktion) Bersaglieri-cykeltropperne er i centrum for den italienske Sharpshooter-klasse, blandt andet med den sammenklappelige cykel de bar på ryggen! Pakken indeholder også en ingeniørtrop med en telefonledningsrulle på ryggen samt Officer- og Assault-uniformer med Arditi-uniformer med skjorte og slips og deres berømte »Fez«. Østrig-Ungarn får forstærkninger med de frygtede Bosnisch-Hercegovinische Infanterie – »Bosniaks« – til alle klasser. Pakken indeholder både grågrønne og kadetgrå uniformer, blandt andet den klassiske »forkortede« officersfrakke. Desuden får de et udvalg af fez-hatte. Pakken indeholder fem historiske overskæg, blandt andet de fornemme snurbarter, man kender fra flere tyske generaler: »Von Schlieffen«, »Von Francois« og »Erich Ludendorff«. De passer glimrende til troppernes elitestatus. Der er også tre yderligere ansigtsgenstande at vælge imellem, blandt andet de særlige briller, der bruges til gasmasker, og meget mere. BEMÆRK: DENNE DLC-PAKKE INDEHOLDER KUN KOSMETISK INDHOLD.