Element of Destruction Pack
Forstærk dine superevner med eksplosiv kraft! Explosive Blast, Chain-Boom TK, Explosive Buff og Time-Bomb Stomp tilføjer et helt nyt niveau af simuleret, sprængfarlig galskab i Saints Row IV.