ELDEN RING Tarnished Pack
ELDEN RING Tarnished Pack omfatter ekstraindhold inklusive 2 nye startklasser, ny armering og en ny Torrent-funktion til tilpasning af udseende, som kan bruges i grundspillet og udvidelsen Shadow of the Erdtree.