Efterårsniveauer
Nyd efterårets magi, og prøv 30 NYE hjernevridere! Fejr årstiden med spilmekanikkerne Rain Clouds og Leaf Piles! Få 10 GRATIS ishakker, når du har samlet alle 10 ugler!