Dying Light - Unturned Weapon Pack
Dette gratis DLC, som er skabt til crossover-begivenheden Unturned i Dying Light, indeholder et unikt outfit og plantegninger til tre helt nye low poly-våben inspireret af genstande i Unturned (rive, machete og hockeystav). Våbnene er utroligt holdbare, de bruger kun lidt stamina, og de kan fremstilles uden et grundvåben. Derfor er de perfekte til nye spillere eller en pålidelig backup for øvede overlevere. Deres skadevirkning afhænger af spillerniveau, og deres store sandsynlighed for at gøre kritisk skade er tilfredstillende i kampens hede.