Dying Light: The Following
Oplev det ufortalte kapitel af Kyle Cranes historie i et kæmpemæssigt område uden for byen Harran. Forlad byområdet og udforsk et farefuldt territorie fyldt med mystiske karakterer, nye dødlige våben og uventede opgaver. Opnå de lokales tillid og infiltrér en århundrede gammel kult, som gemmer på en faretruende hemmelighed. Tag hjulet af en skræddersyet off-road buggy, tvær dine dæk med zombieblod og oplev Dying Lights kreative brutalitet i højt gear.